Sunday, October 25, 2015

Info Blog

Assalamualaikum w.b.t., Di harap para pembaca sekalian berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya... Sepeti namanya, blog ini adalah blog untuk menjual/membeli dan menyewa buku-buku, majalah dan komik lama atau terpakai/secondhand. Saya terfikirkan untuk membuka blog ini kerana saya sukakan bahan2 bacaan, suka membeli buku dan majalah, sehinggakan terdapat banyak koleksi buku/majalah di rumah saya. Kerana terlalu sayang membuangnya (kerana semua bahan bacaan itu adalah ilmu), saya terfikirkan untuk menjual buku2/majalah/komik terpakai ini dengan harga yang rendah & berpatutan. Jika bisnes ini berkembang maju, saya juga ingin membeli bahan2 bacaan lama/terpakai daripada anda semua yang ingin menjualnya. Antara bahan bacaan yang dimaksudkan adalah seperti buku2 lama, buku2 sejarah, majalah yang lama2, komik2 bacaan dll. Jika anda ingin maklumat lanjut, sila hubungi saya melalui emel ini: neoplanet9@yahoo.com. InsyaAllah saya akan menjawab pertanyaan anda. Doakan juga agar bisnes saya ini berjaya ya! Terima kasih! Wassalam...

2 comments:

  1. assalamualaikum,saya nak tanya anda ada lagi koleksi majalah rapi dari tahun 2005-2006.saya masih mencari buku rapi itu.terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam..... maaf lambat reply. Saya jarang update blog skrg ni...sis boleh contact saya melalui whatsapp 019-6556152 atau melalui Facebook Page saya ---> https://www.facebook.com/sayapenjualbooku/

      saya tak pasti ada tak lagi stok Rapi untuk tahun 2005 - 2006, tapi saya kena cari dulu...

      Delete